måndag 10 maj 2010

Underbar helg!

I helgen har jag varit i Stockholm och vi har verkligen haft en jätte mysig helg med våra vänner. Vi har shoppat, ätit god mat, gått flera mil om dagen, varit publik på Parlamentet, ätit glass, druckit goda drinkar och några glas vin, strosat runt i gamla stan, pratat med kungens vakter, ätit lite till, gått vilse, spanat efter kändisar (Gudrun Schyman och Göran Hägglund var dom kändaste vi såg;) haha ), skrattat, myst, gått lite till och fått skavsår på köpet. Men summan av kardemumman så har det varit helt underbart och precis vad vi behövde! Så tack för det!

JAG GILLAR ECO Frukostbuffen var också ekologisk. jag är hjärntvättad sen vår senaste kurs i plugget! haha!










5 kommentarer:

  1. Tack babe för den ooootroligt smickrande första bild, vi ser ut att ha det mycket trevligt ;) Haha! Meen däremot ska ni ha tusen tack själva för en underbar helg som vi redan ser fram mot igen! Dock med vissa undantag (klackar, kartläsning och dyra luncher som vi inte åt hälften av...) Nu är batterierna och humöret laddat så vi klarar oss enda till sommarlovet!;) You know we love you!

    SvaraRadera
  2. Hihi så kul att se dig "miljöskadad" efter en kurs på några veckor, gissa vad man är efter 160 veckor? ;) Ja du har ju träffat mig så du vet, men nu kanske du förstår varför :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Åh, så roligt att få se bilder! Vilken underbar helg ni har haft!!! Det är du så värd! TACK för en underbar dag i Piteå vännen! Längtar redan till nästa Pitetripp! =)

    Ha en fortsatt fin vecka sötnos! Kraam!

    SvaraRadera
  4. Ja ni både ser och hörs ha haft en underbar helg kära vänner, vilket ni alla var såå förtjänt av! :) Men nog är vi glada att ha er här hemma och nästa gång hänger vi banne mig med oavsett! ;) ..kramen jag fick var EFTERLÄNGTAD! :)

    SvaraRadera
  5. Lollo: Ja tack för en mysig resa! Hoppas vi gör om den snart igen! <3

    Nicolina: haha, jaa jag förstår verkligen nu! synd att produkterna är lite dyrare än vanliga, men samtidigt innehåller ekologiska mer nyttigheter så man kanske tjänar på det i längden?

    Anna: Du är så söt vännen! Tack dessamma! Är så glad att jag har er! Underbara ni! Vi ses på måndag:)

    Elin: Tycker jag att ni ska göra! :) Men många husvagns-semestrar ska det ju bli;) Puss fina du!

    SvaraRadera