måndag 24 maj 2010

Sjuk, igen!

Sorry för dålig uppdatering, har varit lite mycket på senaste! Har haft praktik veckan som va, jobbat hela helgen och nu har jag dragit på mig en förskylning också, är sjukt seg, ont i halsen och snorig. Suck, aja bara bita ihop! En vecka kvar av praktiken sen har vi sommarlov, eller ja vi ska skriva en rapport först men den har jag inte tänkt ska ta så lång tid! Just nu behöver jag semester, jag behöver ta hand om mig själv och bara vara, ingen stress och inga måsten, det är precis vad jag behöver. Jag behöver långa och mysiga dagar tillsammans med min sambo, som för-övrigt är världens tokigaste, "jobbigaste", men mest underbara människa som finns ♥

På fredag drar jag till Piteå med några av mina underbara vänner, vi ska äta god mat, prata en massa strunt, dricka goda drinkar och en dricka en massa ekologiskt vin! (Ja det där ekologiska är viktigt;)) Jag behöver väll inte säga att jag längtar?

Jag ska även stå för efterrätten till på fredag så jag ska försöka komma på något smarigt, många av mina vänner är riktiga gottegrisar, (liksom jag själv) det tycker jag bara är bra för då kan jag skämma bort dom och få njuta lika mycket själv;) hihi!

Ta hand om er därute! Krama om

4 kommentarer:

  1. Kämpa, kämpa vännen! Hoppas du känner dig piggare idag och att vi hinner ses snart? Längtar ju efter dig!:)

    Och det låter som att du kommer få en riktigt härlig fredag! Det där ekologiska vine skulle jag behöva just nu faktiskt! Eller vilke vine som hellst när jag tänker efter.

    SvaraRadera
  2. Din stackare!! Jag lider verkligen med dig gumman! :( Men snart är praktikveckan över och då är det vila som gäller för dig min vän! Och på fredag ska vi ha så sjukt roligt! Åååå vad jag längtar!!! Skickar en massa stora kramar till dig fina söta!! =)

    SvaraRadera
  3. Nu behöver du vila, återhämtning och energi vännen. Jag ska se till att vara med på ett hörn.. kanske vi kan få det att bli liite bättre :) Längtar efter dig så jag håller på spricka! Tusen kramar hjärtat! <3

    SvaraRadera
  4. Krya på dig vännen det är inte roligt att vara sjuk!! Vi måste ses snart jag saknar er!!
    Många krya-på-dig-kramar!!! //Frida H

    SvaraRadera