måndag 31 maj 2010

Barnsligt gott

Hej på er! Den dåliga uppdateringen verkar hålla i sig, jag är fortfarande förskyld och nu har magen börjat krångla, jag vet att jag har en stressmage och det blir ju inte bättre att man har jobbat i nästan två veckors tid, först med en magsjuka i bagaget och sen en kraftig förskylning som aldrig verkar släppa. Magkatarr skulle jag tippa på att jag nu dragit på mig, jag kan väll inte säga att jag har tur just nu.

I fredags hade jag iallafall väldigt trevligt hos mina vänner i Piteå, det måste vi göra om snart! Vi sov även över, så tack Linda för husrum <3

Jag skulle som sagt stå för efterrätten och eftersom vi alla ska bli förskollärare så tyckte jag att temat barnsligt gott passade perfekt!














Tyvärr hade jag ingen bild på värdinnan<3

5 kommentarer:

  1. Gu va duktig du är hjärtat! Vilka otroligt snygga bakelser!! :) Men Kom ihåg nu att ta hand om dig också och att du är fantastiskt oavsett om du hinner allt eller inget. Vila och Krya på dig! Snaart sommarlov med allt vad det innebär :)

    SvaraRadera
  2. recept på kakmonstret tack? ;)

    SvaraRadera
  3. Jaa, eller hus... de där måste vara några av de läckraste skapelserna du gjort, och jag tvivlar inte en sekund på att de är minst lika goda också ;)

    Grattis till sommarlovet älskade vän!

    SvaraRadera
  4. TACK för en underbar kväll vännen! Och TACK för underbart goda bakelser. Helt klart det godaste jag ätit!! DU är bäst!!

    KRAAM!♥

    SvaraRadera
  5. Tack fina ni <3 Det känns verkligen hur bra som hellst med sommarlov, även fast jag börjar jobba på tisdag så är det ändå sommar och allt vad det innebär!

    Elina: Klart jag lägger ut receptet! Fixar det nu! :)

    SvaraRadera