måndag 3 maj 2010

Sommar tack!

I morgon börjar vi på den sista kursen för denna termin, en termin som innehåller två veckors praktik, som jag längtar! Så i morgon börjar vi skriva på ett arbete som hör ihop med praktiken. Vi är rätt effektiva i gruppen så jag hoppas att vi bara skriver i morgon och onsdag sen är vi lediga tills vi ska ha Vfu! Man kan ju hoppas iaf! Sen är sommaren här och som jag längtar. Ska visserligen jobba, men kommer bara jobba 1 perioden : )Sen ser jag frammemot 4 veckors ledighet!

Helgen har varit tuff för min älskade syster! Ibland finns det inga ord som kan göra saken bättre. Men att finnas där och bry sig, ge en värmande kram och tala om hur mycket man älskar den personen betyder nog mer än vad man tror.

(Efter regn, kommer solsken)

"Fuck my life" som min vän Kaj♥ brukar säga. Jag säger, Fuck life for a while, but love it lander on.♥

Ta hand om er därute!

3 kommentarer:

  1. Tack fina du.. Älskar dig!

    SvaraRadera
  2. Så sant Boje! Ibland är livet helt enkelt överjävligt men har man tur så har man otroligt fina människor omkring sig och då kan man ta sig igenom vad som helst! Tack för att du finns där för mig också varje dag <3

    SvaraRadera
  3. ♥ Älskar dig också hjärtat ♥

    Boje: ♥ Klart jag finns för dig, alltid! Puss fina du!

    SvaraRadera