måndag 17 maj 2010

Magsjuka!

I dag var det tänkt att jag skulle börja min praktik, min två veckors långa praktik och jag har verkligen längtat! I morse vaknade jag vid 4 och mådde skit, lyckas somna om till kl 6 och ja, sen har toan varit min bästa vän till kl 14. Jag hatar att ha magsjuka! Var många år sen nu så det är väll bara att acceptera! Efter jag var klar med magsjukan så började kroppen värka som tusan, aldrig upplevt att ha sån "växt värk" så jag la mig (ja jag låg ner)i duschen för jag orkade knappt stå! efter många minuter i varmvattnet + en ipren har jag nu kommit till ro. Men ursch va obehagligt. Tur att min andra halva var hemma idag!

Dagens recept tänker jag iallafall dela med mig av: Två skorpor, ett glas cola och pyttelite blåbärsfil. Smaklig måltid...

2 kommentarer:

  1. Hahhaa oj förlåt att jag skrattar raring! Du är bara för rolig! Härligt recept! ;) Jag lider verkligen med dig och har gjort hela dagen men vet du vad, nu har du förhoppningsvis gjort bort det för det här året och du har så mycket att se fram emot. Krya på dig! Alla kramar jag har kommer till dig som en oljad..Love you!

    SvaraRadera
  2. Oj, för en gång skull blir jag inte så värst sugen på ditt recept!;) Hoppas du känner dig som ny imorgon, jag håller tummarna! Krya på dig hjärtat!

    SvaraRadera