torsdag 13 maj 2010

Roadtrip

I tisdags for vi iväg på en liten roadtrip till Lill-Piteå. Att vi hade svårt att hitta pga av hitta.se och deras vägbeskrivning är en annan sak men tillslut så kom vi iaf fram. Jag och mina fina klasskompisar åkte och hälsade på två andra klasskompisar! Vi åt god mat, pratade skola, om våra lärare, utbildningen och allt vad det innebär, men även så mycket annat! Jag är så glad att jag började i denna klass, jag har träffat så otroligt fina människor och det är jag så oerhört tacksam för. För utan dom hade inte min utbildning varit hälften så underbar som den är. Så tack!





2 kommentarer:

  1. Det där såg och lät alldeles förträffligt ut vännen! Guld värt att få ha en sådan klass, en rätt snygg dessutom! ;) Ses imorrn, längtar! :)

    SvaraRadera
  2. TAACK för en underbar dag vännen! Jag är såå tacksam för att jag fått lära känna dig och att vi hamnat i en sån underbar klass! ♥

    Kraam på dig finJenny!

    SvaraRadera