söndag 23 januari 2011

Skoter

Igår var jag och körde skoter hela fm i falmark, nära flygplatsen. Vi "övningskörde" kan man säga! Kul var det då! Att jag har träningsvärk överallt, till och med i tårna säger väll allt! I morgon skriver jag iaf provet och sen är det väll bara att boka resan till fjällen!; )

annars då, ja jag fyller år i början av Februari så innan det blir det lite mer bakinsperation här i bloggen,det lovar jag er. Det har varit lite dåligt med det nu ett tag känner jag!

Ha en bra vecka nu allihopa! Va rädda om varandra!

3 kommentarer:

  1. Vad fasiken,skrev nyss en kommentar men den försvann visst..Så antingen får du femtio stycken eller ingen alls :p

    Yeey,dom var kanongoda!Hoppas bara jag får ha dom ifred för sambon ;)

    Baktips gillas,så skriv ett inlägg nu nu nu!
    Kram på dig med!

    SvaraRadera
  2. Jippiiiie, sliskar mig redan runt munnen!;) Stort grattis till kortet förresten, jag kommer dock aldrig våga åka med dig för det ryktas om att du är fullständigt gaaalen!;)

    SvaraRadera
  3. Blir perfekt med lite bakinlägg! :) Jag minns förra våren då vi satt på Lollos altan och åt dina goda muffins! Oj vad det ska bli härligt med vår, gärna en fjällsemester - för än en gång, stort grattis till skoterkortet! Nu blire till å tok-köra hjärtat! ;)

    SvaraRadera