lördag 1 januari 2011

Gott Nytt År!

Gott nytt år på er!

Jag hoppas att er jul och nyårsfirande har varit bra! Min har varit helt underbar.
Att jag har ätit för ett helt fotbollslag, shoppat upp hela lönen på mellandagsrean och ätit godis så tänderna ramlar ut är ju en helt annan sak. Och för att inte tala om gårkvällen, super god mat,vin, drinkar, bål och en helt underbar kväll med fina vänner var ett perfekt slut på 2010 och en perfekt start på 2011. Nu är det alltså 2011, ett år jag ser frammemot, även fast att jag inte tar examen fören 2012 i januari så räknar jag som att jag går ut till Jul nästa år. Helt galet att jag snart är klar!

Jag har varit lite dålig på att skriva, som vanligt. Vet faktiskt inte om jag kommer fortsätta skriva. Jag tycker om det, men samtidigt så känner jag inte att jag får ut så mycket av mitt skrivande. Men vi får väll se!



3 kommentarer:

  1. Att få avsluta det gångna året och påbörja det nya med världens bästa var inte helt fel! Tusen tack hjärtat! Nuu kör vi så det ryker, det här året ska bli magiskt!:)

    (Pssst, jäklar vilka pumor längst ned!) ;)

    SvaraRadera
  2. Att få ta del av din vardag utan att behöva uppdatera mig via din blogg är underbart men visst är det roligt att få se lite uppdatering och framförallt dina bilder(!) också ;) :) Tusen tack för hela jul-och nyårshelgen hjärtat. NI är fantastiska och nu är det nytt år och nya möjligheter, nya minnen att skapa.. och jag hoppas vi får dela många :)

    SvaraRadera