söndag 21 februari 2010

Ny sida, nya tag!

Vad ska man göra en dag som denna? Snön yr utanför fönstret, temperaturen ligger på -20 och pågrund av blåsten så kommer den upp ytterligare och hamnar säkert på -30! Så vad gör man? Jaa man kanske bestämmer sig för att börja om att blogga?Jag har nu varit borta från bloggens värld sen november för två årsedan, det har varit rätt skönt må jag erkänna! Men nu vill jag börja om, hur länge vette tusan men jag känner att jag saknar att skriva så då testar jag igen:)Så jag hoppas ni följer med mig :) Jag lovar att uppdatera, iaf 1 gång i veckan ; )

9 kommentarer:

  1. Men Jeeeenny, älskade vän äntligen har du tagit ditt förnuft till fånga! Ingen kan bli gladare än jag över ditt beslut ;) Ser fram mot allt från studenttips till inredning i ert framtida hus!;) Störstkramen!

    SvaraRadera
  2. ÄNTLIGEN!! :) bra gjort syrran!

    SvaraRadera
  3. Perfekt! Och du kan ge dig tusan på att jag kommer hänga här även de dagar du inte skriver! Förmodligen som den trognaste ;) Supersnygg sida hjärtat, verkligen jättefin!! :) Love yoou darling!

    SvaraRadera
  4. men så trevligt!nu kan man hålla reda på dig igen heheh!kramar///Emmy!

    SvaraRadera
  5. Åhh, vilken fin och mysig blogg, Jenny! Kraam på dig fina!!! :)

    SvaraRadera
  6. Tack, va fina ni är! <3 / Jenny

    SvaraRadera
  7. Jippie vad kul! Då kanske jag kan hålla mig uppdaterad om vad du pysslar på med då våra besök ligger på ett snitt mellan 4-6 ggr/år vilket är alldeles för liite! Saknar dig vännen, många mysiga kramar //Frida H

    SvaraRadera
  8. Jag hänger med :) Satt tidigare idag och hade tråkigt då många slutat blogga men nu har jag en ny att följa, toppen :) Kraam

    SvaraRadera
  9. va kul!!:):):)

    //frida ( www.shooooo.blogg.se )

    SvaraRadera