fredag 26 februari 2010

Jobbhelgen nära!

Då var det dags för en jobbhelg igen, vilket betyder en massa godis och annat gott:)
Så det är inte bara nackdelar med att jobba extra när man studerar. Visst, vissa gånger kan jag ju fundera på varför jag inte bara tar lån och är ledig på helgerna istället. Men faktum är att jag har en tendens att bli rätt rastlös och vill därför gärna att det händer saker, så även fast att jag klagar och suckar just innan helgen drar igång, så när jag väl har kommit till jobbet så känns allt helt okej och helgerna går oftast väldigt fort.. och det är tur att jag har underbara arbetskamrater som gör det lite lättare!

Jag önskar er alla en mysig och trevlig helg!

5 kommentarer:

  1. Jag har också jobbarhelg i helgen..
    what to do. Hehe ne men håller med dej, är ju faktiskt ganska kul att jobba även om det ibland krockar med andra roligheter..

    kram

    SvaraRadera
  2. Du har både underbara arbetskamrater och gör ett fantastiskt jobb! Lite karra på det och lite pepp i bagaget är helgen snart över, du är rikare och ledig nästa helg! :) Puss!

    SvaraRadera
  3. vars jobbar du?:) ha en bra jobbar helg!:):)

    //Frida ( www.shooooo.blogg.se )

    SvaraRadera
  4. hoppas helgen går undan!!!ÄT MASSA GODIS och hälsa hela jobbgänget!!!!p&k//Emmy!!

    SvaraRadera
  5. Frida:Hoppas din helg blev bra även fast du jobbade:)

    Elin: Pepp är det bästa;P

    Frida: jag jobbar som personlig assistent på helgerna:)

    Kram på er!

    Emmy: tro mig, jag har vräkt i mig godis :)

    SvaraRadera